ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ
Քաղաքակիրթ և անվտանգ երթևեկություն 11/16/2022 17:20 | ԼՐԱՀՈՍ
Բոլորը գիտեն, որ ոչ սթափ վիճակում մեքենա վարելն անթույլատրելի է: Հին ու փորձված ասույթ կա` «Խմած վարորդը պոտենցիալ հանցագործ է»: Բայց արի ու տես, որ ամեն անգամ, ասենք` մայրաքաղաքում ուժեղացված ծառայություն իրականացնելիս, շաբաթվա կտրվածքով, հայտնաբերվում է 100-ից ավելի ոչ սթափ վարորդ, նաև այն աստիճանի ոչ սթափ, որ դժվարությամբ են կանգնում ոտքի վրա: Կոպիտ խախտում է նաև լուսակրի կարմիր լույսի անտեսումը: Ամեն օր կարելի է կրկնել, որ հենց արագության գերազանցումն է հանգեցնում ամենածանր հետևանքների:
Իրավունքների գերակայության մեր դարում պետք է չմոռանալ պատասխանատվության մասին: Վստահաբար կարող ենք ասել, որ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թիվը հնարավոր է հասցնել նվազագույնի միայն վարորդների և հետիոտների պատասխանատվությունը բարձրացնելու միջոցով: Եվ այս հարցում կարևոր է քարոզչությունը: Իհարկե, քաղաքակիրթ, գիտակից վարորդը տեսնում, լսում, ընկալում ու հասկանում է: Բայց, ցավոք, բոլորը չեն գիտակից:
Մեծ վերապահումով ասենք, որ խորհրդային կամ հետխորհրդային տարիներին կարելի էր մատների արանքով նայել վարչարարությանը. մեքենաները քիչ էին, մեքենա վարում էին քչերը, հետևաբար և պատահարներն էին քիչ: Ճիշտ է, կոռուպցիոն ռիսկեր կային, սակայն խնդիրն անվտանգային չէր: Այսօր պատկերը լրիվ այլ է: Մեծ քաղաքները խեղդվում են մեքենաների առատությունից, իսկ պատահարների վիճակագրությունը, մեղմ ասած` մտահոգիչ է: Ամիս է լինում, երբ միայն զոհերի թիվը հասնում է մի քանի տասնյակի, ընդ որում՝ նրանց մեծ մասը երիտասարդներ են: Ուստի երթևեկության մասնակիցների կարգապահությունն այսօր դարձել է անվտանգային լուրջ, կենսական խնդիր, որի լուծումը պահանջում է կտրուկ, երբեմն էլ կոշտ միջոցներ: Հարկավոր է հարցին մոտենալ ոչ միայն որպես կոռուպցիոն ռիսկ, այլև` անվտանգություն:
Առաջին հերթին պետք է վերացնել ոմանց մեջ ձևավորված անպատժելիության զգացողությունը: Եվ սա այն հարցն է, որ այսօր լուծում է նաև պարեկային ծառայությունը:
Այսօր հանրապետության ամենախոշոր երեք քաղաքներում, նաև Շիրակի և Լոռու մարզերում ճանապարհային երթևեկությունը կարգավորում և հսկում են պարեկները, որոնց բարեխիղճ և անկաշառ աշխատանքից է նաև կախված անպատժելիության մթնոլորտը ցրելը և կարգուկանոն հաստատելը: Այս ոչ լրիվ տարվա ընթացքում մայրաքաղաքում պարեկներն արձանագրել են կաշառք տալու՝ 18, Գյումրիում և Վանաձորում` երեքական դեպք, որոնց կապակցությամբ հակակոռուպցիոն կոմիտեում նախաձեռնվել են քրեական վարույթներ: Սրանք այն դեպքերն են, երբ վարորդները փորձել են խուսափել կոպիտ խախտման համար պատասխանատվությունից և հարցը լուծել կաշառելով: Չի ստացվել: Ուզում ենք համոզված ասել, որ չի էլ ստացվի: Ոստիկանության մոտեցումը հստակ է` օրինախախտը, կարգազանցը պետք է պատժվի․ օրենքով նախատեսված դեպքերում՝ զրկվի մեքենա վարելու իրավունքից կամ ենթարկվի ավելի խիստ պատժի։ Այս մոտեցման անվերապահ կատարումը կլուծի ճանապարհային երթևեկության անվտանգության խնդիրը: Անգիտակից վարորդը կամ պետք է դառնա հետիոտն կամ գիտակցի և ուղղվի:
Սակայն իներցիան շարունակվում է, որոշ վարորդներ դեռ դիմում են զարտուղի միջոցների, բայց հայտնվում ավելի ծանր վիճակում, ավելի ճիշտ` կարգավիճակում: Այդպիսի երեք դեպք արձանագրվել է վերջերս:
Նոյեմբերի 9-ին, գիշերվա ժամը երկուսին մոտ, մայրաքաղաքի Դավիթ Անհաղթի փողոցում ծառայող պարեկները կանգնեցրել են 57-ամյա մի երևանցու վարած «Նիսանը»: Ոչ սթափ վիճակում գտնվող վարորդը պարեկներին առաջարկել է 40 հազար դրամ կաշառք, և որպես հետևանք` ինքը տեղափոխվել ոստիկանության բաժին, իսկ կազմած փաստաթղթերը փոխանցվել են հակակոռուպցիոն կոմիտե:
Նոյեմբերի 13-ին, ժամը 18.30-ին, Շիրակի մարզի պարեկները Գյումրու Վարդանանց հրապարակում ՃԵԿ խախտում կատարելու համար կանգնեցրել են Հայկավան գյուղի 24-ամյա մի բնակչի վարած «Օպելը»: Վարորդն առաջարկել է հինգ հազար դրամ կաշառք ու տեղափոխվել ոստիկանության բաժին: Կազմված փաստաթղթերն ուղարկվել են Շիրակի մարզային քննչական վարչություն:
Նման մի դեպք էլ արձանագրել են Լոռու պարեկները: Սեպտեմբերի 30-ի ուշ երեկոյան Վանաձորի Բաղրամյան փողոցում խախտում կատարելու համար նրանք կանգնեցրել են «Օպել» մակնիշի մի մեքենա: Արմավիրի մարզի 34-ամյա բնակիչը տեղեկանալով, որ կազմվելու է արձանագրություն և մեքենան տեղափոխվելու է պահպանվող հատուկ տարածք, պարեկներին առաջարկել է 20 հազար դրամ կաշառք: Նա ձերբակալվել ու տեղափոխվել է ոստիկանության Տարոնի բաժին, իսկ կազմված փաստաթղթերն ուղարկվել են հակակոռուպցիոն կոմիտե:
Հետևությունները թողնում ենք ձեզ: Նաև հորդորում ենք` լինել գիտակից, անվերապահորեն պահպանել ճանապարհային երթևեկության կանոնները, դրանով իսկ նպաստել մեր բոլորի անվտանգությանը: Իսկ պարեկային ծառայությունը գործունեության առաջին օրվանից հավատարիմ է որդեգրած սկզբունքին՝ բացառել կոռուպցիոն ռիսկերը։
Մաղթում ենք բոլորին անվտանգ երթևեկ:
Հարակից հրապարակումներ`
Տեսանյութեր
01/14/2025 18:28 Ալիևի հարաբերությունները լարվում են և’ Իրանի, և’ Ռուսաստանի հետՏեսադարան
09/02/2024 10:55 Սեպտեմբերի 2-ը Արցախի Հանրապետության հռչակման օրն էՄամուլ
- 01/18/2025 08:30 Ի՞նչ խորհուրդ են ստեղծում Արշակ Կարապետյանը, Միքայել արքեպիսկոպոս Աջապահյանն ու Ալբերտ Բազեյանը. «Փաստ»
- 01/18/2025 08:26 Ձվածեղ պատրաստող բռնապետը ստիպում է իրեն տեսնելիս ոտքի կանգնել. «Ժողովուրդ»
- 01/18/2025 08:23 Փաշինյանը՝ երկու քարի արանքում․ «Հրապարակ»
- 01/18/2025 08:20 Հերթական խորհուրդն է ստեղծվել․ ի”նչ են փոխելու ոստիկանության համակարգում վարչապետն ու 30 պաշտոնյաների աստղաբույլը. «Ժողովուրդ»
- 01/18/2025 08:18 Նիկոլ Փաշինյանի նոր վախերը․ «Հրապարակ»
- 01/18/2025 08:15 10 տարում ԱԺ կրտսեր փորձագետից՝ ՀՀ Գլխավոր հարկադիր կատարող․ ով է Սիրո Ամիրխանյանը. «Ժողովուրդ»
- 01/18/2025 08:12 Տուգանվելու նոր թեմա են մտածել․ «Հրապարակ»
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
- 09/27/2024 20:29 Միջպետական սահմանների՝ աշխարհագրական առումով ճշգրտման հարցերը գործադիր իշխանության իրավասության տիրույթում են. հրապարակվել է ՍԴ որոշումը
- 09/02/2024 15:38 Հրատապ. Հրապարակվել է Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև պետական սահմանի սահմանազատման և սահմանային անվտանգության հարցերով հանձնաժողովների համատեղ գործունեության մասին կանոնակարգը
- 03/31/2019 21:34 ԱԺ են ուղարկվել Պաշտպանի 2018 թվականի տարեկան հաղորդումը և զեկույցը
- 03/21/2019 15:23 Դավիթ Սանասարյանն իր գործունեությամբ չի նպաստել զբաղեցրած պաշտոնի նկատմամբ վստահության եւ հարգանքի ձեւավորմանը. Եզրակացություն
Հարցազրույց
- 01/04/2025 20:09 Ինֆորմացիա բացեմ՝ դեռ 90-ականներից հանցավոր պլան է մշակվել, որ Հայաստանում չպետք է լինի 1 միլիոնից ավել հայ. դրա հետևում միայն թուրքերը չեն. էքստրասենս
- 12/30/2024 11:29 Ամանորի նախաշեմին «Հայաստան» խմբակցության անդամներն այցելել են առաջնագիծ
- 12/19/2024 19:01 Եթե Ադրբեջանը Հայաստանի վրա հարձակվելու մտադրություն չունի, էսկալացիայի հավանականությունը զրո է. Փաշինյանն արձագանքել է Ալիևի հայտարարություններին
- 12/16/2024 22:51 Դավիթ Առուշանյանը՝ իր նախորդի ճակատագրին արժանանալու հնարավորության մասին
Մեկնաբանություն
- 01/17/2025 17:41 Գնամ Եռաբլուր, ասեմ՝ հորդ դատեցին․ Աստղ Գալեյան
- 01/17/2025 16:20 Աշխարհը չի կարող թույլ տալ, որ Ադրբեջանի շինծու արդարադատությունը հաղթի. Օսկանյան
- 01/17/2025 14:47 Գաբրիել Չենբերջյանը կմնա ազատության մեջ
- 01/17/2025 14:05 Ակնհայտ է, որ Ալիևի նպատակն է հերթական շանտաժների, սպառնալիքների ու վերջնագրերի միջոցով կորզել հերթական զիջումներ, նվաճել ռազմավարական նշանակության նոր տարածքներ. Դանիելյան
Արխիվ
Արտակարգ պատահարներ
- 01/18/2025 21:05 «Tesla» ավտոմեքենան ամբողջությամբ այրվել է
- 01/18/2025 20:55 Դաշտադեմում խոտածածկ տարածք է այրվել
- 01/18/2025 19:54 Երևանյան լճից փրկարարները տղամարդու մարմին են դուրս բերել. shamshyan.com
- 01/18/2025 17:59 Կոշում «BYD» ավտոմեքենան բախվել է բետոնե արգելապատնեշին, ապա քարերին. shamshyan.com
ԸՍՏ ՕՐԵՆՔԻ
- 03/08/2024 15:00 Զազրելի դեպք Հայաստանում. սեռական բռնության է ենթարկվել 2 տարեկան երեխա. մասնագետը մանրամասնում է՝ ինչպես պաշտպանել երեխաներին (տեսանյութ)
- 01/13/2024 20:29 Տեր Թոդիկի մեթոդները վաղուց չեն գործում. դաստիարակության ու բռնության նուրբ սահմանը (տեսանյութ)
- 01/13/2022 17:55 Ինչքա՞ն է կազմում երեխայի ծննդյան կապակցությամբ տրվող նպաստը
- 05/02/2021 17:57 Կարեւոր է իմանալ. Կարմիր գծերի համար տուգանելիս` տեղում արձանագրության կազմումն այլևս պարտադիր չէ