Թեմաներ
Կիրակի 01 / 19 / 2025
Փոխարժեք
+ °C
+ °C

Ամենակարևոր իրավական լուրերը Հայաստանից` Telegram-ում

ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ

01/19/2025   14:14 Իսրայելը բանտերից ազատ կարձակի 90 պաղեստինցի կանանց՝ ՀԱՄԱՍ-ի երեք պատանդների դիմաց 01/19/2025   14:03 Ռուսաստանում ևս Tiktok-ի աշխատանքում խափանում է տեղի ունեցել 01/19/2025   13:45 Արագածոտնի մարզի Թալին համայնքում գործարկվելու են էլեկտրական շչակներ 01/19/2025   13:31 Ֆրանսիայի հրապարակում բախվել են Jaguar-ը, Opel-ն ու Kia-ն․ կա վիրավոր 01/19/2025   13:13 Գազայի հատվածում հրադադարի մասին համաձայնագիրն ուժի մեջ է մտնում այսօր 01/19/2025   13:00 Հանրապետության մի շարք հասցեներում կդադարեցվի ջրամատակարարումը 01/19/2025   12:48 Ադրբեջանը ռուս-իրանական վերահսկողության տակ է անցնում. քաղաքագետ 01/19/2025   12:29 Բայդենը փորձում է բարդացնել Ռուսաստանի հետ հարաբերությունները Թրամփի համար. Լավրով 01/19/2025   12:12 Կատարվելու են պայթեցման աշխատանքներ 01/19/2025   11:52 Ադրբեջանում պահվող հայ գերիների գործով երկու գանգատ է ներկայացվել ՄԻԵԴ 01/19/2025   11:36 Կրակոց՝ Կոտայքի մարզում․ կասկածյալը վիրավորի եղբայրն է 01/19/2025   11:11 Փրկարարներն արգելափակումից դուրս են բերել 7 ավտոմեքենա 01/19/2025   10:59 Ոստիկանական մեքենայի մասնակցությամբ ՃՏՊ՝ Ադրբեջանում․ երկու երեխա է մահացել 01/19/2025   10:44 Tik Tok-ն արգելափակվել է ԱՄՆ-ում 01/19/2025   10:27 Հանրապետությունում առանձին շրջաններում սպասվում է ձյուն 01/19/2025   10:10 Թրամփը ժամանել Է Վաշինգտոն երդմնակալության 01/19/2025   09:52 Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բեռնատարների համար 01/19/2025   09:36 Կալիֆորնիայի բնակչուհին պատմել է, թե ինչպես են հարեւանները փրկել իր տունը կրակից 01/19/2025   09:21 ՀՀ տարածքում կան փակ ավտոճանապարհներ 01/18/2025   21:55 Հոսանքազրկումներ Երևանում ու գրեթե բոլոր մարզերում՝ երկուշաբթի 01/18/2025   21:38 Ֆրանսիան շարունակում է խորացնել պաշտպանական համագործակցությունը Հայաստանի հետ. ՀՀ-ում Ֆրանսիայի դեսպան 01/18/2025   21:20 Ադելիա Պետրոսյանը կրկին լավագույնն է 01/18/2025   21:11 «Որդիների կանչ» ՀԿ-ն իր անվերապահ աջակցությունն է հայտնում Բաքվում դատվող մեր պատանդառված հայրենակիցներին. հայտարարություն 01/18/2025   21:05 «Tesla» ավտոմեքենան ամբողջությամբ այրվել է 01/18/2025   21:02 Թբիլիսիի կենտրոնում՝ Ռուսթավելի պողոտայում խոշոր հրդեհ է 01/18/2025   20:55 Դաշտադեմում խոտածածկ տարածք է այրվել 01/18/2025   20:30 Ալիեւի պրովոկացիան ձախողվեց. Գրիգոր Բալասանյան (տեսանյութ) 01/18/2025   20:19 Ներկայացված խնդիրները մտացածին են. արձագանք` Ավինյանին ուղղված բաց նամակին 01/18/2025   20:10 Խորհրդակցություն` Ռազմական ոստիկանությունում 01/18/2025   20:04 «Քեզ ասու՛մ եմ ներկա դիր, դու՛ չես որոշողը, դու՛ փոքր մարդ ես». Ավանի թիվ 57 մնակապարտեզի ղեկավարը բաց նամակ է հղել Ավինյանին 01/18/2025   19:54 Երևանյան լճից փրկարարները տղամարդու մարմին են դուրս բերել. shamshyan.com 01/18/2025   19:50 Տաջիկստանում ածխահանք է փլուզվել. կա 3 զոհ 01/18/2025   19:10 Վերին Լարսը բացվել է բեռնատարների համար. Հակոբյան 01/18/2025   19:00 Սամվել Բալասանյանի որդու բանտային կալանքը փոխվեց տնային կալանքով 01/18/2025   18:52 Վլադիմիր Պուտինի ավագ եղբոր մասին որոշ տեղեկություններ են պարզվել 01/18/2025   18:28 Գևորգ Պապոյանը Բեռլինում մասնակցել է Պարենի և գյուղատնտեսության միջազգային ֆորումին 01/18/2025   18:19 Վիտալի Բալասանյանը հրապարակել է իր նամակը նոյեմբերի 9-ի հայտարարության կողմերի ղեկավարներին 01/18/2025   17:59 Կոշում «BYD» ավտոմեքենան բախվել է բետոնե արգելապատնեշին, ապա քարերին. shamshyan.com 01/18/2025   17:33 Մահացել է նկարիչ Վարդան Սիմոնյանը 01/18/2025   17:16 Բոլոր գերիները, պահվող անձինք, ազատազրկվածները, որոնք երբևէ եղել են Ադրբեջանի իրավազորության ներքո, ենթարկվել են անմարդկային վերաբերմունքի․ Զեյնալյան 01/18/2025   17:03 Դատապարտում եմ այս կեղծ դատավարություններն ու Պետքարտուղարությանը կոչ եմ անում պատժամիջոցներ կիրառել Ալիևի վարչակարգի դեմ. Դինա Տիտուս 01/18/2025   15:58 Մարզվելու համար պայմաններ են անհրաժեշտ. Հովհաննես Ծառուկյանի աջակցությամբ տրամադրվել է նոր գույք (տեսանյութ) 01/18/2025   15:40 Բաքվում, այո, չեն դատում Արցախի ռազմաքաղաքական ղեկավարությանը, դատում են մեզ․ Առաքելյան 01/18/2025   15:37 Վահրամ Սահակյանի վերաբերյալ քրեական վարույթ է նախաձեռնվել 01/18/2025   15:28 Թուրքիան հասկանում է Ադրբեջանի մտահոգությունները Հայաստանի վերաբերյալ. Ֆիդան 01/18/2025   15:18 Ջեյհուն Բայրամովը Հաքան Ֆիդանի հետ քննարկել է Հայաստանի հետ խաղաղության գործընթացում առկա խնդիրները 01/18/2025   15:04 Իրանի իշխանությունները՝ Ռաիսիի ուղղաթիռի վթարի մասին 01/18/2025   14:40 Այս քավարանից ելքը մեկն է՝ վերականգնում և վրեժ․ Ոսկանյան 01/18/2025   14:35 Այն, ինչին բախվում է Ռուբեն Վարդանյանն Ադրբեջանում, ծաղր է արդարության նկատմամբ․ Լևոն Արոնյան 01/18/2025   14:31 Առանձին շրջաններում սպասվում է ձյուն
01/17/2025   15:59 Ալիևը ներողություն կխնդրի՞ Պուտինից. հրապարակվել է կործանված ադրբեջանական ինքնաթիռի անձնակազմի խոսակցությունների սղագրությունը 01/18/2025   13:31 Որևէ խորհրդի անդամ լինելու ոչ պատրաստակամություն եմ հայտնել, ոչ էլ՝ կլինեմ, ես որևէ մեկին չեմ միացել, իրենք են ինձ միացել․ Միքայել Սրբազան 01/18/2025   17:16 Բոլոր գերիները, պահվող անձինք, ազատազրկվածները, որոնք երբևէ եղել են Ադրբեջանի իրավազորության ներքո, ենթարկվել են անմարդկային վերաբերմունքի․ Զեյնալյան 01/17/2025   18:00 Բաքվի բանտում Ռուբեն Վարդանյանին զրկել են ջրից և զուգարանի թղթից. BBC 01/17/2025   22:51 Արման Ծառուկյանը հրաժարվել է UFC 311-ում Մախաչովի դեմ պայքարից 01/17/2025   22:03 Ազատի զինվորական կացարանում հրդեհից հետո մարմինները եղել են «բռնցքամարտիկի» դիրքով, կարծես կծկված լինեին․ դասակի նախկին հրամանատարի հարցաքննությունը 01/17/2025   16:03 Գարիկ Գալեյանը դատապարտվեց ազատազրկման 01/18/2025   18:52 Վլադիմիր Պուտինի ավագ եղբոր մասին որոշ տեղեկություններ են պարզվել 01/17/2025   17:41 Գնամ Եռաբլուր, ասեմ՝ հորդ դատեցին․ Աստղ Գալեյան 01/18/2025   20:04 «Քեզ ասու՛մ եմ ներկա դիր, դու՛ չես որոշողը, դու՛ փոքր մարդ ես». Ավանի թիվ 57 մնակապարտեզի ղեկավարը բաց նամակ է հղել Ավինյանին 01/18/2025   13:35 Amnesty International-ն արձագանքել է Ռուբեն Վարդանյանի հայտարարությանը 01/17/2025   21:09 Բաքվից հայտարարում են, որ դատավարությունն ուղղված է Հայաստանի դեմ՝ ապացուցելու, թե Հայաստանն ագրեսոր է, իսկ Երեւանը լռում է 01/18/2025   11:52 Թրամփը երդմնակալության հաջորդ օրն իսկ կսկսի միգրանտների արտաքսումը. WSJ 01/17/2025   17:01 Ովքեր 2025 թվականին պետք է ներկայացնեն հայտարարագիր 01/18/2025   08:07 Ինչու ՀՀ վարչապետը չի հրավիրվել ինաուգուրացիային․ «Հրապարակ» 01/18/2025   18:19 Վիտալի Բալասանյանը հրապարակել է իր նամակը նոյեմբերի 9-ի հայտարարության կողմերի ղեկավարներին 01/18/2025   11:12 Արդար ժողովրդին Աստված ինքը կօժտի արդար լիդերներով, իսկ անարդար ժողովուրդն էլ կզրկվի արդար լիդերներ ունենալու շնորհից. Փաշինյան 01/18/2025   15:04 Իրանի իշխանությունները՝ Ռաիսիի ուղղաթիռի վթարի մասին 01/18/2025   08:15 10 տարում ԱԺ կրտսեր փորձագետից՝ ՀՀ Գլխավոր հարկադիր կատարող․ ով է Սիրո Ամիրխանյանը. «Ժողովուրդ» 01/17/2025   20:04 Երեւան թռչող ինքնաթիռը հարկադիր վայրէջք է կատարել Մինվոդիի օդանավակայանում. ինքնաթիռում եղել է 86 ուղեւոր

«Իրավունքի Եվրոպա միավորում» և «Թրանսփարենսի Ինթերնեշնլ հակակոռուպցիոն կենտրոն» ՀԿ-ների հայցն անհիմն է. Վարչական դատարանն ամբողջությամբ մերժեց հայցը 10/23/2015   17:34  |  Վարչական իրավունք

 
Վարչական դատարանն այսօր ամբողջությամբ մերժեց «Իրավունքի Եվրոպա միավորում» և «Թրանսփարենսի Ինթերնեշնլ հակակոռուպցիոն կենտրոն» հասարակական կազմակերպությունների հայցն ընդդեմ ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովի:
 
Հայցվոր կողմը պահանջում էր անվավեր ճանաչել  2015 թվականի սեպտեմբերի 16-ի թիվ 59-Ա որոշումը, վարչական վարույթ հարուցելուն, բոլոր դիմումատուներին դրանց մասնակից դարձնելուն, որպես հաղորդում դիտարկված դիմումներում վկայակոչված փաստական հանգամանքները պատշաճ քննարկման առարկա դարձնելուն պատասխանողին պարտավորեցնել: 
 
Դատարանի այս որոշումն  օրինական ուժի մեջ է մտել հրապարակման պահից, վերջնական է և ենթակա չէ վերանայման:
 
2015 թվականի սեպտեմբերի 22-ին դիմելով դատարան՝  Ժուռնալիստների «Ասպարեզ» ակումբը, «Իրավունքի Եվրոպա միավորում» և «Թրանսփարենսի Ինթերնեշնլ հակակոռուպցիոն կենտրոն» հասարակական կազմակերպությունները պահանջել են անվավեր ճանաչել ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովի 2015 թվականի սեպտեմբերի 16-ի թիվ 59-Ա որոշումը, պարտավորեցնել ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովին հարուցելու վարչական վարույթ, բոլոր դիմումատուներին դրանց մասնակից դարձնել, պատշաճ քննարկման առարկա դարձնել որպես հաղորդում դիտարկված դիմումներում վկայակոչված փաստական հանգամանքները:
 
Հայցվորները  նշել են, որ 2015 թվականի սեպտեմբերի 13-ին տեղի ունեցած տեղական ինքնակառավարման մարմինների ընտրությունների ժամանակ «Թրանսփարենսի Ինթերնեշնլ հակակոռուպցիոն կենտրոն» հասարակական կազմակերպությունը`  «Իրավունքի Եվրոպա միավորում», «Հելսինկյան քաղաքացիական ասամբլեայի Վանաձորի գրասենյակ»  և  «Ժուռնալիստների «Ասպարեզ» ակումբ»   հասարակական կազմակերպությունների հետ միասին,  «Քաղաքացի-դիտորդ»  նախաձեռնության շրջանակներում իրականացրել է դիտորդական առաքելություն։
 
ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովի կողմից հավատարմագրված դիտորդները տեղամասերում աշխատել են զույգերով՝ հիմնականում «Ժուռնալիստների «Ասպարեզ» ակումբ»  հասարակական կազմակերպությունը ներկայացնող լրագրողների հետ:
 
Քվեարկության օրվա ընթացքում «Թրանսփարենսի Ինթերնեշնլ հակակոռուպցիոն կենտրոն»  ՀԿ-ն ստացել է հաղորդումներ տարաբնույթ ընտրախախտումների վերաբերյալ, սեպտեմբերի 13-ին դիմում-բողոքներ են ներկայացվել ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողով։ 
 
Ըստ հայցվոր կողմի, դիմումներում արձանագրված խախտումների մեծ մասի վերաբերյալ դիտորդների դիտարկումները հանձնաժողովների նախագահների կողմից անուշադրության են մատնվել, և վերջիններս հրաժարվել են հանձնարարել հանձնաժողովների քարտուղարներին գրանցել այդ խախտումները տեղամասային ընտրական հանձնաժողովների գրանցամատյաններում կամ կատարել անհրաժեշտ գործողություններ իրենց լիազորությունների և պարտականությունների շրջանակներում։
 
Այս կերպ խախտվել է և հետևաբար ոչ մի կերպ չի ապահովվել դիտորդների հանձնաժողովի նախագահին առաջարկություններ և դիտարկումներ ներկայացնելու իրավունքը, այն բովանդակազրկվել է հանձնաժողովների նախագահների գործողությունների /անգործության/ հետևանքով։
 
Ներկայացված դիմումներով պահանջվել է   ոչ իրավաչափ ճանաչել տարածքային ընտրական հանձնաժողովի նախագահի գործողությունը, պարտավորեցնել տարածքային ընտրական հանձնաժողովի նախագահին արձանագրել քվեարկության կարգի խախտումը, միջոցներ ձեռնարկել ապահովելու նշված խախտման իրավական որակման և պատասխանատվության կիրառման համապատասխան ընթացքը, ինչպես նաև գնահատել այդ խախտման ազդելու ունակությունը ընտրությունների արդյունքների վրա։
 
ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովի կողմից 2015 թվականի սեպտեմբերի 16-ին կայացվել է թիվ 59-Ա որոշումը՝ ներկայացված դիմումով վարչական վարույթի հարուցումը մերժելու մասին։
 
ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովը, 59-Ա որոշումը կայացնելիս, վարչական վարույթը մերժելու հիմք է նշել ՀՀ ընտրական օրենսգրքի 46-րդ հոդվածի 4-րդ մասը, համաձայն որի` եթե ընտրական հանձնաժողովը գտնում է, որ ներկայացված բողոքը կամ դիմումը չի համապատասխանում նույն հոդվածի պահանջներին, ապա մերժում է վարչական վարույթի հարուցումը։ ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովը գտել է, որ դիմումների վերահասցեագրման կառուցակարգը տվյալ դեպքում կիրառելի չէ։
 
Ըստ հայցվոր կողմի,  ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովը նախկինում սույն գործի հետ նույնական փաստական հանգամանքներ ունեցող գործերով ցուցաբերել է այլ մոտեցում, մասնավորապես, 2015 թվականի մարտի 15-ին և 2015 թվականի հուլիսի 06-ին կայացած տեղական ինքնակառավարման մարմինների ընտրությունների կապակցությամբ ներկայացված ընտրատարածքային ընտրական հանձնաժողովներին ուղղված դիմում բողոքները, որոնք ստացվել են ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովի կողմից, վերահասցեագրվել են ընտրատարածքային ընտրական հանձնաժողովներին: Տվյալ դեպքում ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովի կողմից անհավասար մոտեցում է ցուցաբերվել, քանի որ առկա չէ դրանց տարբերակման որևէ հիմքեր։ 
 
Ավելին, ըստ հայցվոր կողմի, վերոհիշյալ ընտրություններից հետո համատեղ ասուլիսի ընթացքում ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովի նորանշանակ անդամ, նախկին ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովի իրավաբանական վարչության պետ, Նունե Հովհաննիսյանն էլ լրագրողներին որպես ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովի լավ աշխատանքի ապացույց էր ներկայացնում հենց օրենքին համապատասխան ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովի կողմից դիմում-բողոքների վերահասցեագրումը` թեև փոքր ինչ դժգոհելով, որ լրացուցիչ նեղություն են կրում։
 
Որոշման մեջ չի նշվել որոշումն ընդունելու իրավական հիմքը, ինչը վարչական մարմինը պարտավոր էր անել ըստ  «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» ՀՀ օրենքի 34-րդ հոդվածի, այն է՝ բանավոր կամ գրավոր հաստատված վարչական ակտը պետք է պարունակի հիմնավորում, որում պետք է նշվեն համապատասխան որոշում ընդունելու բոլոր էական փաստական և իրավական հիմքերը։
 
Նույնիսկ եթե որոշումը կայացնելիս վարչական մարմինն օգտվել է իր հայեցողական լիազորություններից, ապա կարելի է միանշանակորեն պնդել, որ նշյալ որոշումից պարզ չեն  այն նկատառումները, որոնց հիման վրա վարչական մարմինն ընտրել է տվյալ լուծումը։ Իսկ նշյալ նկատառումները պիտի պարզ և առկա լինեին ըստ «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» ՀՀ օրենքի 34-րդ հոդվածի, որի համաձայն՝ վարչական մարմնի հայեցողական լիազորությունների իրականացման արդյունքում ընդունված վարչական ակտի հիմնավորումից պետք է պարզ լինեն այն նկատառումները, որոնց հիման վրա վարչական մարմինն ընտրել է տվյալ լուծումը:
 
Նման որոշում կայացնելիս` ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովը, բացի այլնից, վատնել է իր տրամադրության տակ գտնվող միջոցները` ոչ արդյունավետորեն և աննպատակ օգտագործելով դրանք, որը վարչարարություն իրականացնելիս, տնտեսվարության սկզբունքի խախտում է:
 
Դատաքննությանը, որին դատական նիստի վայրի ու ժամանակի մասին պատշաճ ծանուցված հայցվորները չէին ներկայացել, պատասխանողի  ներկայացուցիչներն առարկել են  հայցի դեմ: 
 
Ըստ պատասխանող կողմի, ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովը գործել է ՀՀ ընտրական օրենսգրքի նորմերին համապատասխան, ուստի թիվ 59-Ա որոշումն իրավաչափ է: Հայցվորի մատնանշած ընտրատարածքային ընտրական հանձնաժողովներից ոչ մեկը որևէ դիմում-բողոք չի ստացել:
 
Հայցվորի նշած ամսաթվին՝ 2015 թվականի հուլիսի 06-ին, որևէ տեղական ինքնակառավարման մարմնի ընտրություն չի անցկացվել, իսկ 2015 թվականի մարտի 15-ի դիմում-բողոքները վերահասցեագրվել են ընտրատարածքային ընտրական հանձնաժողովներին, քանի որ նույն դիմում-բողոքները ներկայացվել էին և համապատասխան ընտրատարածքային ընտրական հանձնաժողովներին, որոնք իրավասու էին քննելու այդ դիմումները: ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողով ներկայացված դիմումները ընտրատարածքային ընտրական հանձնաժողովներ չեն ուղարկվել, չնայած, որ դիմումի տեքստում նշված է, որ դրանք հասցեագրվել են նաև ընտրատարածքային ընտրական հանձնաժողովներին:
 
ՀՀ ընտրական օրենսգրքի 46-րդ հոդվածի հիմքով դիմումատուներն իրենց դիմումները պետք է ներկայացնեն իրավասու ընտրական հանձնաժողովներին, ինչը միակ հնարավորությունն է սահմանված ժամկետները և հետագա գործընթացներն ապահովելու համար: 2015 թվականի սեպտեմբերի 16-ի վարչական վարույթի օրվա և ժամի մասին դիմողները ծանուցվել են՝ նրանց կողմից նշված կապի բոլոր հնարավոր միջոցներով:
 
Պատասխանողի ներկայացուցիչները նշել են, որ ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովն իրավասություն չունի ներկայացված դիմում-բողոքը քննության առնելու տեսանկյունից, ինչն էլ հիմք է հանդիսացել դիմումով վարչական վարույթի հարուցումը մերժելու համար:
 
Վարչական դատարանը գտել է, որ  հայցը ենթակա է մերժման: 
 
Այսպես, 2015 թվականի սեպտեմբերի 13-ին ՀՀ Արագածոտնի, Արմավիրի, Գեղարքունիքի, Լոռու, Կոտայքի, Շիրակի, Սյունիքի, Վայոց Ձորի և Տավուշի մարզերի մի շարք համայնքներում անցկացվել են տեղական ինքնակառավարման մարմինների ընտրություններ:
 
«Թրանսփարենսի Ինթերնեշնլ հակակոռուպցիոն կենտրոն» հասարակական կազմակերպությունը, «Իրավունքի Եվրոպա միավորում» հասարակական կազմակերպությունը` այլ հասարակական կազմակերպությունների հետ միասին, իրականացրել են դիտորդական առաքելություն:
 
2015 թվականի սեպտեմբերի 15-ին հայցվորները ներկայացուցչի միջոցով դիմում են ներկայացրել ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովին` պահանջելով ոչ իրավաչափ ճանաչել տեղամասային ընտրական հանձնաժողովի գործողությունները, իրավական գնահատական տալ հայցվորների ներկայացուցիչների կողմից ընտրությունների ընթացքում տեղամասային ընտրատարածքներում արձանագրված խախտումների վերաբերյալ և գնահատել այդ խախտումների ազդեցությունն ընտրությունների արդյունքների վրա:
 
ՀՀ կենտրոնական ընտրանական հանձնաժողովը 2015 թվականի սեպտեմբերի 16-ի թիվ 59-Ա վիճարկվող որոշմամբ  մերժել է դիմումով վարչական վարույթի հարուցումը` ի թիվս այլնի, մատնանշելով դիմումը քննելու իր իրավասությունների բացակայության փաստը:
 
Վարչական դատարանը փաստում է, որ ՀՀ ընտրական օրենսգրքով հստակ հատկորոշված են, թե որ ընտրական հանձնաժողովի որոշումները, գործողությունը (անգործությունը) որ համապատասխան մարմնին կարող է բողոքարկվել:
 
Աներկբա է, որ տեղամասային ընտրական հանձնաժողովի որոշումները, գործողությունը (անգործությունը) կարող է բողոքարկվել բացառապես ընտրատարածքային ընտրական հանձնաժողով, որն էլ ՀՀ ընտրական օրենսգրքի 50-րդ հոդվածով իրեն վերապահված լիազորությունների շրջանակներում քննարկում է տեղամասային ընտրական հանձնաժողովների որոշումների և գործողությունների վերաբերյալ ստացված դիմումները (բողոքները), վերանայում կամ վերացնում է տեղամասային ընտրական հանձնաժողովների` նույն օրենսգրքին հակասող որոշումները (հոդված 50, մաս 5-րդ):
 
Տվյալ դեպքում անառարկելի է, որ հայցվորները տեղամասային ընտրական հանձնաժողովի գործողությունները վիճարկել են ՀՀ կետրոնական ընտրական հանձնաժողովին ներկայացված դիմումով: Մինչդեռ, ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովին ՀՀ ընտրական օրենսգրքով վերապահված չէ տեղամասային ընտրական հանձնաժողովների գործողությունների (անգործության) կամ որոշումների իրավաչափության ստուգման իրավազորություն, իսկ ՀՀ Սահմանադրության 5-րդ հոդվածի համաձայն` պետական և տեղական ինքնակառավարման մարմիններն ու պաշտոնատար անձինք իրավասու են կատարելու միայն այնպիսի գործողություններ, որոնց համար լիազորված են Սահմանադրությամբ կամ օրենքներով: 
«Սա նշանակում է, որ դիմումը ներկայացվել է դիմումով քննություն իրականացնելու իրավազորություն չունեցող ընտրական հանձնաժողովին, որն էլ, դատարանի գնահատմամբ, իրավաչափորեն մերժել է հայցվորների դիմումով վարչական վարույթի հարուցումը` ՀՀ ընտրական օրենսգրքի 46-րդ հոդվածի 4-րդ մասով նախատեսված հիմքով, որի համաձայն` եթե ընտրական հանձնաժողովը գտնում է, որ ներկայացված բողոքը կամ դիմումը չի համապատասխանում նույն հոդվածի պահանջներին, ապա մերժում է վարչական վարույթի հարուցումը»,- նշվում է դատարանի որոշման մեջ:
 
Հայցվորների այն փաստարկի առնչությամբ, թե պատասխանողը պարտավոր էր իրեն ներկայացված դիմում-բողոքը վերահասցեագրել դիմում-բողոքով քննություն իրականացնելու իրավասություն ունեցող ընտրական հանձնաժողովին, դատարանը գտել է, որ նախ` նշված փաստարկը, անկախ դրա հիմնավոր լինելու կամ այդպիսին չլինելու հանգամանքից, որևէ ազդեցություն չունի վիճարկվող որոշման իրավաչափության վրա, հետո` պատասխանողի ներկայացուցիչների փաստարկների համաձայն` դիմում-բողոքը հասցեագրված է եղել նաև դիմում-բողոքով քննություն իրականացնելու իրավասություն ունեցող ընտրական հանձնաժողովին (փաստարկի հերքման ուղղությամբ որևէ ապացույց չի ներկայացվել դատարանին), որպիսի պայմաններում օբյեկտիվորեն բացակայել է հայցվորների դիմում-բողոքը վերահասցեագրելու անհրաժեշտությունը:
 
Վիճարկվող որոշման իրավաչափության վրա որևէ իրավաբանական ազդեցություն չունի, հետևաբար որոշումն անվավեր ճանաչելու հիմք չէ նաև հայցվորների այն փաստարկը, թե նույնանման փաստական հանգամանքների պայմաններում պատասխանողը վերահասցեագրել է տեղամասային ընտրական հանձնաժողովի գործողությունների իրավաչափության ստուգման վերաբերյալ ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողով ներկայացված դիմումները, ինչը նշանակում է, որ քննարկվող դեպքում այդ գործողությունը չկատարելով՝ պատասխանողը խախտել է  «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին»  ՀՀ օրենքով ամրագրված կամայականության արգելքի սկզբունքը: 
 
Ըստ դատարանի որոշման, հիմնավոր չէ նաև  հայցվորների փաստարկն առ այն, որ վիճարկվող որոշմամբ չեն մատնանշվել այն իրավական հիմքերը, որոնց կիրառմամբ ընդունվել է որոշումը, քանի որ վիճարկվող որոշմամբ ուղղակիորեն ամրագրվել են այն իրավական հիմքերը, որոնց գործադրմամբ պատասխանողը մերժել է դիմումով վարչական վարույթի հարուցումը:
 
Դատարանն արձանագրում է, որ հիմնավոր չեն նաև հայցվորներին չծանուցելու վերաբերյալ հայցադիմումում վկայակոչված փաստարկները, քանի որ պատասխանողի կողմից դատարան ներկայացված ՀՀ կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովի պաշտոնական համացանցային կայքից համապատասխան քաղվածքով հավաստվում է, որ տվյալ դեպքում վարչական մարմինը պատշաճ ձևով կատարել է հայցվորներին ծանուցելու իր պարտականությունը:
 
Դատարանն արձանագրում է, որ վիճարկվող որոշումն իրավաչափ է, հետևապես բացակայում են այն անվավեր ճանաչելու իրավական և փաստական հիմքերը:
 
Նման պայմաններում դատարանը, բանաձևելով, որ թիվ 59-Ա որոշումն անվավեր ճանաչելու մասին հայցն անհիմն է և մերժման ենթակա, փաստում է, որ մերժման է ենթակա նաև վարչական վարույթ հարուցելուն, բոլոր դիմումատուներին դրանց մասնակից դարձնելուն, որպես հաղորդում դիտարկված դիմումներում վկայակոչված փաստական հանգամանքները պատշաճ քննարկման առարկա դարձնելուն պատասխանողին պարտավորեցնելու պահանջը, որը բխեցված է բացառապես թիվ 59-Ա որոշումն անվավեր ճանաչելու պահանջից:
 
Դատարանը գտել  է, որ հայցն անհիմն է, հետևապես այն պետք է մերժել ամբողջությամբ:
 
 
 
 
 

Արխիվ

[]