ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ
01/19/2025 23:07
ՆԳՆ-ն զգուշացնում է վարորդներին. սպասվում է ձյուն եւ բուք
01/19/2025 22:33
Էլեկտրաէներգիայի՝ վաղվա անջատման հասցեները
01/19/2025 22:22
Վրաստանի նախագահը երդմնակալությունից հետո ներում է շնորհել 613 կալանավորի
01/19/2025 22:02
Երեք իսրայելցի կին պատանդները վերադարձել են հայրենիք
01/19/2025 21:47
Վերին Լարսի անցակետը փակ է բեռնատարների համար. Հակոբյան
01/19/2025 21:36
Թուրքիայի ՆԳՆ-ն շնորհակալություն է հայտնել Հայաստանի Արդարադատության փոխնախարարին
01/19/2025 21:21
ԱՄՆ-ում TikTok-ն աշխատում է, սակայն հավելվածը ներբեռնել հնարավոր չէ
01/19/2025 21:03
Իրանը կզարգացնի ռազմական համագործակցությունը Ռուսաստանի հետ. Մասուդ Փեզեշկիան
01/19/2025 20:41
Երևանում անչափահաս տղան «Mercedes»-ով բախվել է «07»-ին, ապա՝ երկաթե սյանը
01/19/2025 20:20
Մերկելը Եվրոպային կոչ է արել միավորվել Թրամփի պատճառով
01/19/2025 20:00
Բժիշկը նախազգուշացրել է արագ նիհարելու տխուր հետևանքների մասին
01/19/2025 19:46
Հունվարի 20-ին ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպանատունը փակ կլինի
01/19/2025 19:36
Ստամբուլում տեղի է ունեցել ոգեկոչման արարողություն` ի հիշատակ սպանության զոհ դարձած Հրանտ Դինքի (տեսանյութ)
01/19/2025 19:24
Հայաստանի իշխանություններն ակնհայտորեն բացարձակ անտարբեր են Արցախի ղեկավարների ճակատագրի վերաբերյալ․ ՀԱԿ
01/19/2025 19:07
Թուրքական հատուկ ստորաբաժանումների ծառայողները թուրքական ինքնաթիռով են ժամանել Հայաստան
01/19/2025 18:50
Ծաղկաձոր քաղաքում և Սպիտակի ոլորաններում ձյուն է տեղում
01/19/2025 18:36
Ռեժիսոր Տիգրան Քեոսայանը դեռ կոմայի մեջ է
01/19/2025 18:19
Երևանում թալանել են «Տոյոտա Երևան» ՍՊԸ-ի պահեստամասերի և սպասարկման բաժնի ղեկավարի երկու «Lexus»-ները
01/19/2025 17:59
Հայաստանը Թուրքիային է արտահանձնել երկու անձի. ԱԳՆ
01/19/2025 17:48
Բժիշկը բացատրել է դաշտանադադարի տհաճ ախտանիշի առաջացման պատճառները
01/19/2025 17:35
Զովունիում բախվել են «ԳԱԶ 3110»-ն ու «Volkswagen»-ը․ վերջինը կիսակողաշրջված հայտնվել է բնակչի այգում
01/19/2025 17:17
Թրամփը կոչ է արել փրկել TikTok-ը
01/19/2025 17:07
Վաշինգտոնում ստորագրված փաստաթղթով ոչ միայն աղավաղվել են միջազգային կազմակերպությունների արձանագրած որակումները, այլև փորձ է արվել կանխորոշելու միազգային դատական ատյանների վճիռները. Գեւորգ Դանիելյան
01/19/2025 16:53
Միածնաէջ Մայր Տաճարում գերիների համար աղոթք է կատարվել
01/19/2025 16:35
Գերմանական խոշոր բանկը կկրճատի հազարավոր աշխատակիցների
01/19/2025 16:16
Պուտինի նվերը Իրանի նախագահին՝ ի հիշատակ Մոսկվա այցի
01/19/2025 16:05
Համաձայն եմ Դանա Ուայթի հետ․ հայտնի է Ծառուկյանի ապաքինման ժամկետը
01/19/2025 15:51
Արագածոտնում ընտանիքի 5 անդամ շմոլ գազից թունավորման հետևանքով տեղափոխվել է հիվանդանոց
01/19/2025 15:31
Հայտնի է ռուս դպրոցականների ճաղատանալու պատճառը
01/19/2025 15:15
Պուտինը Լուկաշենկոյին հաջողություն է մաղթել առաջիկա ընտրություններում
01/19/2025 15:00
Պետերբուրգում պարզել են տաճարի մոտ տաբատը հանած դեռահասների ինքնությունը
01/19/2025 14:41
Նիգերիայում բենզատարի պայթյունի հետեւանքով 70 մարդ Է զոհվել (տեսանյութ)
01/19/2025 14:36
Հանրապետության ողջ տարածքում սպասվում է ձյուն
01/19/2025 14:14
Իսրայելը բանտերից ազատ կարձակի 90 պաղեստինցի կանանց՝ ՀԱՄԱՍ-ի երեք պատանդների դիմաց
01/19/2025 14:03
Ռուսաստանում ևս Tiktok-ի աշխատանքում խափանում է տեղի ունեցել
01/19/2025 13:45
Արագածոտնի մարզի Թալին համայնքում գործարկվելու են էլեկտրական շչակներ
01/19/2025 13:31
Ֆրանսիայի հրապարակում բախվել են Jaguar-ը, Opel-ն ու Kia-ն․ կա վիրավոր
01/19/2025 13:13
Գազայի հատվածում հրադադարի մասին համաձայնագիրն ուժի մեջ է մտնում այսօր
01/19/2025 13:00
Հանրապետության մի շարք հասցեներում կդադարեցվի ջրամատակարարումը
01/19/2025 12:48
Ադրբեջանը ռուս-իրանական վերահսկողության տակ է անցնում. քաղաքագետ
01/19/2025 12:29
Բայդենը փորձում է բարդացնել Ռուսաստանի հետ հարաբերությունները Թրամփի համար. Լավրով
01/19/2025 12:12
Կատարվելու են պայթեցման աշխատանքներ
01/19/2025 11:52
Ադրբեջանում պահվող հայ գերիների գործով երկու գանգատ է ներկայացվել ՄԻԵԴ
01/19/2025 11:36
Կրակոց՝ Կոտայքի մարզում․ կասկածյալը վիրավորի եղբայրն է
01/19/2025 11:11
Փրկարարներն արգելափակումից դուրս են բերել 7 ավտոմեքենա
01/19/2025 10:59
Ոստիկանական մեքենայի մասնակցությամբ ՃՏՊ՝ Ադրբեջանում․ երկու երեխա է մահացել
01/19/2025 10:44
Tik Tok-ն արգելափակվել է ԱՄՆ-ում
01/19/2025 10:27
Հանրապետությունում առանձին շրջաններում սպասվում է ձյուն
01/19/2025 10:10
Թրամփը ժամանել Է Վաշինգտոն երդմնակալության
01/19/2025 09:52
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բեռնատարների համար
01/19/2025 19:07
Թուրքական հատուկ ստորաբաժանումների ծառայողները թուրքական ինքնաթիռով են ժամանել Հայաստան
01/18/2025 13:31
Որևէ խորհրդի անդամ լինելու ոչ պատրաստակամություն եմ հայտնել, ոչ էլ՝ կլինեմ, ես որևէ մեկին չեմ միացել, իրենք են ինձ միացել․ Միքայել Սրբազան
01/18/2025 17:16
Բոլոր գերիները, պահվող անձինք, ազատազրկվածները, որոնք երբևէ եղել են Ադրբեջանի իրավազորության ներքո, ենթարկվել են անմարդկային վերաբերմունքի․ Զեյնալյան
01/18/2025 18:52
Վլադիմիր Պուտինի ավագ եղբոր մասին որոշ տեղեկություններ են պարզվել
01/18/2025 20:04
«Քեզ ասու՛մ եմ ներկա դիր, դու՛ չես որոշողը, դու՛ փոքր մարդ ես». Ավանի թիվ 57 մնակապարտեզի ղեկավարը բաց նամակ է հղել Ավինյանին
01/18/2025 13:35
Amnesty International-ն արձագանքել է Ռուբեն Վարդանյանի հայտարարությանը
01/18/2025 11:52
Թրամփը երդմնակալության հաջորդ օրն իսկ կսկսի միգրանտների արտաքսումը. WSJ
01/18/2025 08:07
Ինչու ՀՀ վարչապետը չի հրավիրվել ինաուգուրացիային․ «Հրապարակ»
01/18/2025 11:12
Արդար ժողովրդին Աստված ինքը կօժտի արդար լիդերներով, իսկ անարդար ժողովուրդն էլ կզրկվի արդար լիդերներ ունենալու շնորհից. Փաշինյան
01/19/2025 15:00
Պետերբուրգում պարզել են տաճարի մոտ տաբատը հանած դեռահասների ինքնությունը
01/18/2025 18:19
Վիտալի Բալասանյանը հրապարակել է իր նամակը նոյեմբերի 9-ի հայտարարության կողմերի ղեկավարներին
01/18/2025 15:04
Իրանի իշխանությունները՝ Ռաիսիի ուղղաթիռի վթարի մասին
01/18/2025 08:15
10 տարում ԱԺ կրտսեր փորձագետից՝ ՀՀ Գլխավոր հարկադիր կատարող․ ով է Սիրո Ամիրխանյանը. «Ժողովուրդ»
01/18/2025 20:30
Ալիեւի պրովոկացիան ձախողվեց. Գրիգոր Բալասանյան (տեսանյութ)
01/19/2025 16:05
Համաձայն եմ Դանա Ուայթի հետ․ հայտնի է Ծառուկյանի ապաքինման ժամկետը
01/18/2025 21:55
Հոսանքազրկումներ Երևանում ու գրեթե բոլոր մարզերում՝ երկուշաբթի
01/19/2025 17:07
Վաշինգտոնում ստորագրված փաստաթղթով ոչ միայն աղավաղվել են միջազգային կազմակերպությունների արձանագրած որակումները, այլև փորձ է արվել կանխորոշելու միազգային դատական ատյանների վճիռները. Գեւորգ Դանիելյան
01/19/2025 21:36
Թուրքիայի ՆԳՆ-ն շնորհակալություն է հայտնել Հայաստանի Արդարադատության փոխնախարարին
01/18/2025 15:37
Վահրամ Սահակյանի վերաբերյալ քրեական վարույթ է նախաձեռնվել
01/19/2025 17:48
Բժիշկը բացատրել է դաշտանադադարի տհաճ ախտանիշի առաջացման պատճառները
Կոռուպցիայի վիճակը եթե հարյուր տոկոսով չփոխենք, հիսուն տոկոսով կփոխենք. Սուրեն Քրմոյան 07/31/2015 14:28 | ՀՐԱՏԱՊ ԹԵՄԱ
Ամիսներ առաջ իր գոյության դադարեցման մասին հայտարարեց Կոռուպցիայի դեմ պայքարի խորհուրդը, փոխարենը ստեղծվեց նոր Կոռուպցիայի դեմ պայքարի խորհուրդ, որի անդրանիկ նիստում ներկայացվեց ու հավանության արժանացավ Կոռուպցիայի դեմ պայքարի ռազմավարությունը 2015-2018թթ. համար: Խորհրդի ստեղծումը միանշանակ չընդունվեց քաղաքացիական հասարակության կողմից, քննադատություններ հնչեցին Խորհրդի հասցեին, մտավախություններ հայտնեցին պայքարի իմիտացիոն լինելու մասին; Այս մասին է «Փաստինֆո»-ի զրույցը ՀՀ արդարադատության նախարարի տեղակալ, Հակակոռուպցիոն ծրագրերի ազգային համակարգող Սուրեն Քրմոյանի հետ:
- Օրերս արդարադատության նախարարությունը Թրանսփերենսի Ինթերնեշնլ հակակոռուպցիոն կենտրոնի մտահղացմամբ ու Եվրամիության աջակցությամբ կազմակերպել էր աշխատաժողով, որի նպատակն էր կոռուպցիայի դեմ պայքարում ընդգրկել նաև մասնավոր հատվածը: Ինչպիսի՞ն են արդյունքները:
-Բիզնեսի ներկայացուցիչները ողջունել են մեր նախաձեռնությունը, որ իրենք պետք է ներգրավվեն հակակոռուպցիոն պայքարում: Շատ հետաքրքիր ելույթներ հնչեցին: Կազմակերպություններից մեկը բացեիբաց ներկայացրեց մասնավոր հատվածում առկա կոռուպցիոն ռիսկերը, մենք էլ ֆիքսեցինք, որ փորձենք լուծել իրենց առջև ծագած խնդիրները:
Հասարակական կազմակերպություններն էլ են խնդիրներ բարձրացնում, մենք փորձում ենք լուծել և իմ անձնական տպավորությամբ՝ վերջին մեկ տարում մենք կարողացել ենք, համենայն դեպս, որոշակի ռեալ քայլեր կատարել, մասնավորապես, տեղեկատվության ազատության ոլորտում:
ՀԿ-ների առաջարկություններով, կառավարության հանձնարարությամբ բոլոր պետական մարմիններում նշանակվել են կոռուպցիայի դեմ պայքարի պատասխանատուներ, մենք կոռուպցիայի դեմ պայքարի նոր թեմաներ ենք ընդգրկել:
Ավելին ասեմ, քաղաքացիական հասարակության կազմակերպությունների հակակոռուպցիոն կոալիցիան առաջարկել էր, որ պայքարում ընդգրկվի սոցիալական ոլորտը: Կոռուպցիայի դեմ պայքարի ռազմավարության մեջ արդեն ընգրկված են չորս ոլորտներ՝ առողջապահություն, կրթություն, հարկերի հավաքագրում և ոստիկանության կողմից ծառայությունների մատուցում, մենք նախատեսում ենք այդ ոլորտային ծրագրերի ընդունումից հետո քննարկել տարբեր վերլուծություններ, առաջարկներ, թե ո՞ր ոլորտն է առավել կարևոր հաջորդիվ ընդգրկելու համար: Մենք նախատեսել ենք, որ դա կլինի սոցիալական ոլորտը, բայց դա կախված կլինի արդեն քննարկումների արդյունքներից: Դա էլ ենք ընդունել որպես առաջարկություն:
- Նոր Խորհրդի ստեղծումը միանշանակ չի ընդունվում, քաղաքացիական հասարակության հատվածում հնչում են քննադատություններ:
- Մեր կողմից ընդունելի չէ անընդհատ ու չհիմնավորված քննադատությունը: Մենք առաջարկն ընդունում, ներկայացնում ենք, մեզ ասում են՝ չէ, չեք ներկայացրել: Մենք ասում ենք, օրինակ, սոցիալական ոլորտի վերլուծություն տվեք, կմտցնենք ռազմավարության մեջ, վերլուծությունը չեն տալիս, բայց ասում են՝ մեր առաջարկը չի ընդունվել: Բոլոր ողջամիտ առաջարկները մենք փորձել ենք ընդունել:
Ի վերջո կառավարությունն է պատասխանատու կոռուպցիայի դեմ պայքարի ռազմավարության իրականացման համար: Մենք մեր գործընկերների կարծիքները լսելու ենք, բայց Խորհուրդը կքննարկի և որոշում կընդունի իրականացվելիք ծրագրերի վերաբերյալ:
Ամենակարևորը քաղաքացիների, հասարակական կազմակերպությունների, բիզնեսի կողմից կոռուպցիոն երևույթների նկատմամբ անհանդուրժողականության ձևավորումն է: Յուրաքանչյուրս պետք է անհանդուրժող լինենք կոռուպցիոն երևույթների նկատմամբ, այդ դեպքում հաջողություն կունենանք: Դա չի նշանակում, որ միայն պետությունը պետք է աշխատի, բիզնեսը պետք է աշխատի, կաշառք չտա, կաշառքով իր համար առավելություններ չստեղծի, քաղաքացին պետք է կաշառք չտա, ահազանգի կոռուպցիոն երևույթների մասին, չփորձի կաշառքով առավելություններ ստանալ: Պետական մարմինները՝ չինովնիկներն ի դեմս մեզ, պետք է բարեկիրթ լինեն, իրենց պարտականությունները կատարեն, պետք է հանրային շահը սեփական շահից վեր դասեն: Ես դա չեմ ասում որպես վերացական, ամպագորգոռ բառեր, ես ուզում եմ ասել, որ դա քայլ առ քայլ պետք է ներդրվի կյանքում կրթության, կանխարգելիչ միջոցառումների, պատասխանատվություն սահմանելու միջոցով:
- Քննադատություն է հնչում առ այն, որ Խորհրդի առաջին նիստում ոչ էական հարցեր են քննարկվել:
- Ամենակարևոր հարցը ապագա 2015-18թթ. ռազմավարությունն է, դրանից կարևոր փաստաթուղթ կա՞: Իրավաբանական անձանց քրեական, վարչական պատասխանատվության հարց ենք քննարկել, որոշում ընդունել: Լա՞վ չէ, որ իրավաբանական անձինք պատասխանատվություն կրեն կոռուպցիոն հանցագործությունների համար: Քննարկել ենք հայտարարագիր չներկայացրած, կեղծ, սխալ տվյալ ներկայացրած բարձրաստիճան պաշտոնատար անձանց վարչական, ինչու չէ՝ քրեական պատասխանատվության ենթարկելու հարցը, կարևոր հարց չէ՞, որ չինովնիկների հանդեպ կանխարգելիչ միջոցներ կիրառվեն կամ նրանք պատասխանատվության ենթարկվեն:
Տեղեկատվության ազատության ոլորտում տասը տարի կիսատ գործեր ունենք: Խորհուրդը որոշում ընդունեց, դրանից հետո հուսով ենք մեկ ամսվա ընթացքում համապատասխան կարգերը կընդունենք: Կարևոր հարցեր չե՞ն:
Քննարկել ենք քաղհասարակության մասնակցության հարցը պետության քաղաքականության մշակմանը՝ ի՞նչ խոչընդոտներ կան, ինչո՞ւ ՀԿ-ները չեն մասնակցում կամ քիչ են մասնակցում, ինչո՞ւ պետական մարմինները պատշաճ ուշադրություն չեն դարձնում ՀԿ-ների կարծիքին, կարևոր հարց չի՞, ինձ թվում է շատ կարևոր հարց է: Շատ հագեցած օրակարգ էր՝ տասը հարցով և ես հուսով եմ, որ մենք մեկ-երկու ամսից Խորհրդի բոլոր հանձնարարականները կկատարենք: Հաջորդ նիստը կգումարենք, կհրավիրենք էլ ավելի շատ հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչների, Վարչապետի հանձնարարությամբ կհրավիրվեն նաև բիզնեսի ներկայացուցիչներ և կփորձենք տեսանելի դարձնել քայլերը: Ես հուսով եմ, որ Խորհրդի տված հանձնարարականներով մենք իրավական ակտեր կպատրաստենք, կփոխենք, և քաղաքացին կզգա, որ փոփոխություններ են տեղի ունեցել ու ոչ թե կզգա մեկ տարուց, երկու տարուց, երեք տարուց հետո, արդեն մեկ-երկու ամսվա ընթացքում մենք կարգեր կփոխենք, քաղաքացին կտեսնի, որ, օրինակ, արդարադատության փոխնախարարը հայտարարագիր չտալու համար վարչական տուգանք պետք է վճարի: Ավելին քաղաքացին կկարողանա նաև վերահսկել՝ նա կտեսնի, թե հայտարարագիրը կա՞ կայքում, թե՞ ոչ: Եթե չկա, ուրեմն ՀԿ-ն կարող է հարցում անել՝ տուգանե՞լ եք այդ պաշտոնյային, թե՞ ոչ:
Պատկերացրեք՝ թափանցիկ մեխանիզմներ ենք նախատեսել, մենք ՀԿ-ներին հայտարարեցինք՝ դուք կարող եք դիտարկել, նստեք, գնահատեք Խորհրդի գործունեությունը, երկու-երեք ամսից հետո տեսեք Խորհուրդն այն, ինչ քննարկել է, ինչ-որ դրական քայլ եղե՞լ է, թե՞ ոչ, քննադատեք, ասեք սա եղել է, սա չի եղել:
- Ինչպե՞ս եք գնահատում՝ քաղաքացիական հասարակության կազմակերպություններն ու կառավարությունը կոռուպցիայի դեմ պայքարի հարցում ունե՞ն շփման, համագործակցության եզրեր:
- Կոռուպցիայի դեմ պայքարում քաղաքացիական հասարակության՝ հասարակական կազմակերպությունների ու քաղաքացիների, դերն անգնահատելի է, այն շատ կարևոր գործառույթ ունի իըականացնելու՝ անհանդուրժող լինել կոռուպցիոն երևույթների հանդեպ, ահազանգել դրանց մասին, կառավարության հետ աշխատել, այլ ոչ թե սպասել, թե երբ է ձախողվելու կառավարությունը: Չի ձախողվելու, եթե Կառավարությունը, մասնավոր հատվածը, քաղաքացիական հասարակությունը միասնաբար աշխատեն: Կոռուպցիայի դեմ պայքարի հարցում կարևոր է նաև հավատը:
Եվ այդ համատեքստում կուզենայի նշել, որ կոռուպցիայի դեմ պայքարի խորհրդի նիստից առաջ, դեռ նիստը չգումարված, դեռ որևէ գործողություն չկատարված, հասարակական կազմակերպությունների կողմից հնչում էին քննադատություններ: Փորձում էին պատկեր ստեղծել, որ ամբողջ ՀԿ դաշտը դեմ է այդ բարեփոխումներին կամ դեմ է Խորհրդին: Մասնավորապես, Խորհրդի նիստից հետո նույն աղբյուրից քննադատություններ հնչեցին, որ Խորհուրդը լավը չէ, պրոֆեսիոնալ չէ, ձևական հասարակական կազմակերպություններ են ներգրավել Խորհրդում:
Մինչդեռ մեր մոտեցումը հետևյալն է՝ մենք շատ կարևորում ենք քաղաքացիական հասարակության դերը, մեր Հայեցակարգում ու ռազմավարության մեջ հստակ նշված է, որ առանց քաղաքացիական հասարակության, առանց քաղաքացիների ակտիվ մասնակցության և առանց հավատի այս պրոցեսը կձախողվի; Սա միանշանակ է: Եվ դրա համար Կառավարությունն ամեն ինչ անում է, որպեսզի քաղհասարակությունը ներգրավված լինի գործընթացում:
Բայց այդ ամեն ինչ անելը ողջամտության շրջանակներ ունի: Որպես օրինակ նշեմ, որ դեռևս նախորդ Կառավարությունը անվանական նշել էր այն երկու կազմակերպությունները, որոնք պետք է լինեն Խորհրդի կազմում: Հայաստանի երիտասարդ իրավաբանների ասոցիացիան գրավոր իր դժգոհությունն էր հայտնել այդ փաստի կապակցությամբ՝ առաջարկելով փոխել այդ կարգը: Մենք ընդունեցինք այդ առաջարկը և ասացինք, որ ՀԿ-ները ընտրվում են մրցութային կարգով, որը, կարծում եմ, ավելի ճիշտ ձև էր, քան ՀԿ-ների, այդ թվում՝ այսպես կոչված՝ չակերտավոր կառավարական ՀԿ-ների, ուղղակի նշանակումը: Բայց, այդուհանդերձ, քաղհասարակությունը ակնկալվող քայլը չարեց՝ մենք մրցույթ կազմակերպեցինք, շատ ՀԿ-ներ չուզեցին մասնակցել դրան, սակայն մենք, այդուհանդերձ, ընդունեցինք իրենց առաջարկությունը:
Մեր կողմից մեկ այլ առաջարկ հնչեց, լավ, Խորհրդում չեք ընդգրկվում, հրավիրում ենք մասնակցել, ուղղակի նստեք, լսեք, գնահատեք, ձեր գնահատականները կտաք: Շատ ՀԿ-ներ ընդունեցին առաջարկությունը, բայց, օրինակ, Հայաստանի երիտասարդ իրավաբանների ասոցիացիան և ՔԿՀ հակակոռուպցիոն կոալիցիան բոյկոտեցին այսպիսի ձևակերպմամբ, որ աշխատանքային ծանրաբեռնվածությունից ելնելով՝ չենք կարող մասնակցել: Կարծում եմ, պարզ է, որ աշխատանքային ծանրաբեռնվածությունը ակտիվ հակակոռուպցիոն ՀԿ-ների համար չէր կարող հիմք լինել հրավերը չընդունելու համար: Հիմքն այլ է՝ ուղղակի ուզում են բոյկոտել, ի՞նչ պատճառով, ինչո՞ւ՝ չգիտեմ: Դա մեր համար ընդունելի չէ, Կառավարությունը և Խորհուրդը բաց է հասարակական կազմակերպությունների համար:
Խորհրդի առաջին նիստում ևեթ ելույթներ ունեցան հասարակական կազմակերպությունները, ներկայացրեցին իրենց հետազոտությունները: Ընդ որում, ընդդիմախոսներին չի հաջողվի դրանք ներկայացնել որպես ձևական ելույթներ՝ մենք չենք պատվիրել և իրենք էլ նոր ելույթներով չէ, որ հանդես են գալիս, իրենք ներկայացնում են այլ ծրագրերի շրջանակում իրենց կատարած վերլուծությունները: Նույն Երևանի մամուլի ակումբը, Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոնը, օրինակ, Եվրամիության միջոցներով կատարված իրենց վերլուծությունները ներկայացրեցին Խորհրդի նիստում, դրա հիման վրա Վարչապետը տվեց հանձնարարական: Եթե կասեն, որ կես տարի կամ մեկ տարի առաջ կատարված այդ վերլուծությունները կատարվել են նաև Կառավարության պատվերով, դա աբսուրդ է՝ դրա պատվիրատուն մենք չենք, Եվրամիությունն է, այլ դոնոր կազմակերպություններ: Մենք ուղղակի հրավիրել ենք, որպեսզի նրանք այդ ամենը ներկայացնեն Խորհրդի անդամներին, որպեսզի վերջիններս կարողանան համապատասխան որոշում կայացնել:
Այն պատկերացումը, որ ամբողջ քաղաքացիական հասարակությունը դեմ է Խորհրդին, որ ամբողջ քաղաքացիական հասարակությունը բոյկոտում է, չի համապատասխանում իրականությանը, շատ և շատ հասարակական կազմակերպություններ համագործակցում են և պետական մարմինների հետ, մասնավորապես, Կառավարության աշխատակազմի, Արդարադատության, Կրթության, Առողջապահության նախարարությունների հետ, այսինքն՝ ՀԿ դաշտը կառավարության հետ աշխատում է, և պատկերացում ստեղծել, որ ՀԿ դաշտի և Կառավարության միջև անջրպետ կա, իրար հետ չեն համագործակցում, այդպես չէ:
Մենք «Արազա» բարեգործական կազմակերպության հետ նախարարներին կից խորհուրդների կարգն ենք մշակում, հիմա նաև այլ գործ ենք անում՝ մշակում ենք իրավական ակտերի իրազեկման պլատֆորմը, Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոնի հետ ենք աշխատում: Օրերս «Թրանսփերենսի Ինթերնեշնլ» հակակոռուպցիոն կենտրոնի հետ անցկացրեցինք աշխատաժողով մասնավոր հատվածում կոռուպցիայի դեմ պայքարի վերաբերյալ: Եվրասիա հիմնադրամի աջակցությամբ հակակոռուպցիոն բնույթի հոլովակներ ենք պատրաստում, այսինքն՝ այդ համագործակցությունը կա և բավականաչափ ակտիվ է, առավել ակտիվ է վերջին տարվա ընթացքում:
Մենք ուղղակի նորից հորդորում ենք մեր հասարակական կազմակերպություններին ձևական մոտեցում չցուցաբերել, այլ գալ, նստել, աշխատել մեր կողքին:
Ավելին ասեմ, Խորհրդի նիստից հետո քննադատություն հնչեց, որ արդարադատության արդեն նախկին նախարարի հետ աշխատանքային խմբեր ստեղծելու պայմանավորվածություններ կան և այդ պայմանավորվածությունները չեն իրագործվում: ՀԿ-ներից մեկի ղեկավարը վարչապետին անհիմն ակնարկներ էր կատարում այդ մասին: Եթե նույն հասարակական կազմակերպությունը կամ դաշինքը կարդային Խորհրդի նիստում հավանության արժանացած ռազմավարությունը, ապա կտեսնեին, որ իրենց երկու առաջարկները՝ ապօրինի հարստացման քրեականացման և նոր ինստիտուցիոնալ համակարգի վերաբերյալ վերլուծություններ կատարելու մասին, առանձին կետերով ներառված է ռազմավարությունում և հատուկ ամփոփաթերթում էլ գրված է, որ այն ներառվել է Հակակոռուպցիոն դաշինքի առաջարկության հիման վրա: Նախարարի առաջին տեղակալ, նախարարի պաշտոնակատար, պրն. Արսեն Մկրտչյանի ելույթում հստակ նշվել է, որ ՀԿ-ների առաջարկությունների հիման վրա մի քանի կետեր են ավելացվել, այդ թվում՝ հիշյալ երկու կետերը: Ինչո՞ւ միջազգային փորձի վերլուծության, համատեղ աշխատանքի կարիք կա, որովհետև դրանք շատ նուրբ թեմաներ են, և մենք կարող ենք այդտեղ ձախողում ունենալ, չենք ուզում հանպատրաստից քայլերի գնալ:
Կառավարությունն ընդառաջ է գնում, Դաշինքի առաջարկություններն ընդունում է, ներառում է ռազմավարության մեջ, գրավոր հրավիրում ենք աշխատանքային խմբի անդամ ներկայացնել, որ սկսենք աշխատել, մեզ քննադատում են, ասում են՝ մեր առաջարկությունը չեն ընդունել:
Էլ ինչպե՞ս ցույց տանք, որ առաջարկն ընդունվել է: Ավելին, Խորհրդի նիստից մի քանի օր առաջ մեզ հեռախոսով հարցրել են, թե ե՞րբ է սկսվում աշխատանքային խմբերի ձևավորումը, մենք հստակ պատասխանել ենք, որ Կոռուպցիայի դեմ պայքարի ռազմավարությունը Խորհրդի նիստում հավանության արժանանալուց հետո աշխատանքային խմբերը կստեղծենք: Խորհուրդը ռազմավարությունն է հաստատում, որտեղ իրենց առաջարկած կետերն արդեն կան, դրանից հետո խմբերը կսկսեն աշխատել:
Քաղհասարակության մասնակցությունը շատ կարևոր է, առանց քաղհասարակության պրոցեսը տեղից չի շարժվի, ինչքան էլ պետական մարմիններն ուզեն: Վերջին մեկ տարվա մեր կարգախոսն է՝ կոռուպցիայի դեմ պայքարը ոչ միայն կառավարության, այլ բոլոր պետական մարմինների, բոլոր քաղաքացիների, բոլոր հասարակական կազմակերպությունների և բիզնեսի պատասխանատվությունն է: Թեև մեր երկրում ներկայացված միջազգային կազմակերպությունները պատասխանատվություն չեն կրում դրա համար, սակայն իրենք էլ որոշակի գործառույթներ ունեն, մենք ասում ենք՝ սա բոլորի գործն է: Կառավարությունը պատասխանատուն է, եթե պայքարը լավ չտանի, ժողովուրդը Կառավարությանն է քննադատելու, բայց բոլորը պետք է մասնակցեն պայքարին:
- Կոռուպցիայի դեմ պայքարի շրջանակում նախատեսվո՞ւմ են օրենսդրական փոփոխություններ:
Այո, մենք ռազմավարությամբ նախատեսել ենք Հանրային ծառայության մասին օրենքի ընդունում: Ներկայումս պաշտոնատար անձինք ներկայացնում են եկամուտների հավաստագիր, փոփոխություններով նախատեսել ենք նոր մեխանիզմ ներդնել՝ շահերի հավաստագիր, որպեսզի պաշտոնյան, օրինակ, իր ազգականին չօգնի մրցույթը հաղթելու հարցում: Տեղեկատվության ազատության օրենք ենք փոխելու, կարգեր ենք ներդնելու, Վարչական իրավախախտումների օրենսգրքում նախատեսելու ենք պաշտոնատար անձանց պատասխանատվություն, գուցե նաև քրեական պատասխանատվություն, իրավաբանական անձանց համար քրեական պատասխանատվություն ենք նախատեսում կոռուպցիոն հանցագործությունների համար: Բազմաթիվ իրավական ակտեր են ընդունվելու հենց մոտակա ամիսներին:
- Ինչպե՞ս եք գնահատում, որ «Հետաքննող լրագրողներ» կազմակերպության կողմից Կոռուպցիայի դեմ պայքարի լրագրողական խորհուրդ է ստեղծվել:
- Լրատվամիջոցները որոշել են ստեղծել կոռուպցիոն հարցերով զբաղվող խորհուրդ կամ կոալիցիա, շատերը դա գնահատում են որպես մարտահրավեր՝ նետված Խորհրդին կամ պետական մարմիններին: Հակառակը՝ եկեք հիշենք, որ մենք սեմինար կազմակերպեցինք լրագրողների համար՝ հորդորելով նրանց, որ գրեն այդ թեմաներով, դրականն էլ գրեն, բացասականն էլ գրեն, օգնեն մեզ: Մենք լրագրողական խորհրդի ստեղծումն ընկալում ենք ոչ թե որպես մարտահրավեր, այլ հակառակը, ես անձամբ դա ընկալում եմ որպես օգնություն պետությանը, որովհետև եթե լրագրողը բարեխիղճ ու օբյեկտիվ լուսաբանի ցանկացած երևույթ, այդ թվում՝ կոռուպցիայի դեմ պայքարի քաղաքականությունը, կոնկրետ կոռուպցիոն դեպքերը, և բացասական, և նաև դրական օրինակները, դրանով ոչ թե մարտահրավեր, ձեռնոց է նետում, այլ ընդհակառակը՝ մեր կողքին կանգնում են, մեզ փորձում են օգնել այդ խնդրով:
- Իսկապես քաղաքական կամք կա՞ պայքարել կոռուպցիայի դեմ, հայտնի է, որ նախորդ Խորհուրդը փլուզվեց, որովհետև, ըստ ՀԿ-ների, քաղաքական կամք չկար պայքարելու կոռուպցիայի դեմ:
Հայաստանի Հանրապետության վարչապետը հայտարարեց, որ ունենք կամք ու պատրաստակամություն: Հայաստանի Հանրապետության նախագահը բազմաթիվ իրավական ակտերով, այդ թվում՝ Դատաիրավական ոլորտում 2012-16թթ. ծրագրի շրջանակում համապատասխան հանձնարարականներ է ձևակերպել ի՞նչ պետք է անել, որպեսզի դատական իշխանությունն անկախ լինի, և դա տարբեր իրավական ակտերով ամրագրված է: Կարծում եմ, որ Խորհուրդը կհաջողի, եթե մենք բոլորս կամք ունենանք ու ջանքեր գործադրենք:
Թրանսփերենսի Ինթերնեշնլը, Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոնը ևս մտավախություններ ունեն, քննադատություններ են հնչեցնում, բայց իրենք մեր կողքին նստած աշխատում են, ոչ թե նստում սպասում են, թե մենք ինչպես ենք ձախողվելու: Մենք չենք ձախողվելու, կոռուպցիայի դեմ պայքարն է ձախողվելու: Չի լինելու ձախողում, համենայն դեպս այն մասով, որ մեր իրավասության շրջանակում է: Կարող է հարյուր տոկոսով չփոխենք, բայց հիսուն տոկոսով կփոխենք:
Հարակից հրապարակումներ`
Տեսանյութեր
01/14/2025 18:28 Ալիևի հարաբերությունները լարվում են և’ Իրանի, և’ Ռուսաստանի հետՏեսադարան
09/02/2024 10:55 Սեպտեմբերի 2-ը Արցախի Հանրապետության հռչակման օրն էՄամուլ
- 01/18/2025 08:30 Ի՞նչ խորհուրդ են ստեղծում Արշակ Կարապետյանը, Միքայել արքեպիսկոպոս Աջապահյանն ու Ալբերտ Բազեյանը. «Փաստ»
- 01/18/2025 08:26 Ձվածեղ պատրաստող բռնապետը ստիպում է իրեն տեսնելիս ոտքի կանգնել. «Ժողովուրդ»
- 01/18/2025 08:23 Փաշինյանը՝ երկու քարի արանքում․ «Հրապարակ»
- 01/18/2025 08:20 Հերթական խորհուրդն է ստեղծվել․ ի”նչ են փոխելու ոստիկանության համակարգում վարչապետն ու 30 պաշտոնյաների աստղաբույլը. «Ժողովուրդ»
- 01/18/2025 08:18 Նիկոլ Փաշինյանի նոր վախերը․ «Հրապարակ»
- 01/18/2025 08:15 10 տարում ԱԺ կրտսեր փորձագետից՝ ՀՀ Գլխավոր հարկադիր կատարող․ ով է Սիրո Ամիրխանյանը. «Ժողովուրդ»
- 01/18/2025 08:12 Տուգանվելու նոր թեմա են մտածել․ «Հրապարակ»
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
- 09/27/2024 20:29 Միջպետական սահմանների՝ աշխարհագրական առումով ճշգրտման հարցերը գործադիր իշխանության իրավասության տիրույթում են. հրապարակվել է ՍԴ որոշումը
- 09/02/2024 15:38 Հրատապ. Հրապարակվել է Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև պետական սահմանի սահմանազատման և սահմանային անվտանգության հարցերով հանձնաժողովների համատեղ գործունեության մասին կանոնակարգը
- 03/31/2019 21:34 ԱԺ են ուղարկվել Պաշտպանի 2018 թվականի տարեկան հաղորդումը և զեկույցը
- 03/21/2019 15:23 Դավիթ Սանասարյանն իր գործունեությամբ չի նպաստել զբաղեցրած պաշտոնի նկատմամբ վստահության եւ հարգանքի ձեւավորմանը. Եզրակացություն
Հարցազրույց
- 01/19/2025 17:07 Վաշինգտոնում ստորագրված փաստաթղթով ոչ միայն աղավաղվել են միջազգային կազմակերպությունների արձանագրած որակումները, այլև փորձ է արվել կանխորոշելու միազգային դատական ատյանների վճիռները. Գեւորգ Դանիելյան
- 01/04/2025 20:09 Ինֆորմացիա բացեմ՝ դեռ 90-ականներից հանցավոր պլան է մշակվել, որ Հայաստանում չպետք է լինի 1 միլիոնից ավել հայ. դրա հետևում միայն թուրքերը չեն. էքստրասենս
- 12/30/2024 11:29 Ամանորի նախաշեմին «Հայաստան» խմբակցության անդամներն այցելել են առաջնագիծ
- 12/19/2024 19:01 Եթե Ադրբեջանը Հայաստանի վրա հարձակվելու մտադրություն չունի, էսկալացիայի հավանականությունը զրո է. Փաշինյանն արձագանքել է Ալիևի հայտարարություններին
Մեկնաբանություն
- 01/17/2025 17:41 Գնամ Եռաբլուր, ասեմ՝ հորդ դատեցին․ Աստղ Գալեյան
- 01/17/2025 16:20 Աշխարհը չի կարող թույլ տալ, որ Ադրբեջանի շինծու արդարադատությունը հաղթի. Օսկանյան
- 01/17/2025 14:47 Գաբրիել Չենբերջյանը կմնա ազատության մեջ
- 01/17/2025 14:05 Ակնհայտ է, որ Ալիևի նպատակն է հերթական շանտաժների, սպառնալիքների ու վերջնագրերի միջոցով կորզել հերթական զիջումներ, նվաճել ռազմավարական նշանակության նոր տարածքներ. Դանիելյան
Արխիվ
Արտակարգ պատահարներ
- 01/19/2025 20:41 Երևանում անչափահաս տղան «Mercedes»-ով բախվել է «07»-ին, ապա՝ երկաթե սյանը
- 01/19/2025 18:19 Երևանում թալանել են «Տոյոտա Երևան» ՍՊԸ-ի պահեստամասերի և սպասարկման բաժնի ղեկավարի երկու «Lexus»-ները
- 01/19/2025 17:35 Զովունիում բախվել են «ԳԱԶ 3110»-ն ու «Volkswagen»-ը․ վերջինը կիսակողաշրջված հայտնվել է բնակչի այգում
- 01/19/2025 15:51 Արագածոտնում ընտանիքի 5 անդամ շմոլ գազից թունավորման հետևանքով տեղափոխվել է հիվանդանոց
ԸՍՏ ՕՐԵՆՔԻ
- 03/08/2024 15:00 Զազրելի դեպք Հայաստանում. սեռական բռնության է ենթարկվել 2 տարեկան երեխա. մասնագետը մանրամասնում է՝ ինչպես պաշտպանել երեխաներին (տեսանյութ)
- 01/13/2024 20:29 Տեր Թոդիկի մեթոդները վաղուց չեն գործում. դաստիարակության ու բռնության նուրբ սահմանը (տեսանյութ)
- 01/13/2022 17:55 Ինչքա՞ն է կազմում երեխայի ծննդյան կապակցությամբ տրվող նպաստը
- 05/02/2021 17:57 Կարեւոր է իմանալ. Կարմիր գծերի համար տուգանելիս` տեղում արձանագրության կազմումն այլևս պարտադիր չէ
Անցուդարձ
- 01/19/2025 20:00 Բժիշկը նախազգուշացրել է արագ նիհարելու տխուր հետևանքների մասին
- 01/19/2025 17:48 Բժիշկը բացատրել է դաշտանադադարի տհաճ ախտանիշի առաջացման պատճառները
- 01/19/2025 15:31 Հայտնի է ռուս դպրոցականների ճաղատանալու պատճառը
- 01/17/2025 23:45 Բրիտանիայում հրապարակվել են հատվածներ Հիտլերի հնարավոր սիրուհու օրագրից
[]